خدمات نرم افزار حسابداری آنلاین

خدمات نرم افزار حسابداری آنلاین

به دلیل استفاده همگانی و فراگیر از اینترنت بسیاری از نرم افزار های حسابداری، خدمات نرم افزار حسابداری خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند. به این سیستم ها، خدمات نرم افزار حسابداری آنلاین گفته می شود که دارای یک فضای ابری (Cloud Accounting) برای ذخیره سازی اسناد هستند. با استفاده از این خدمات می توانید به راحتی در هر زمان و مکان به وسیله تبلت و گوشی و یا رایانه شخصی خود به این نرم افزار ها دسترسی داشته باشید.

این سیستم های حسابداری برخط و تحت شبکه با استفاده از تکنولوژی ابری طراحی می شوند. بنابراین کلیه نیاز های یک شرکت برای انجام امور مالی به وسیله این سیستم صورت می گیرد. سیستم حسابداری آنلاین به این معنی است که کاربران مشاغل قادر خواهند بود در هر زمان و هر مکان به اطلاعات مالی و گزارشات مالی کسب و کار خود دسترسی داشته باشند. بنابراین تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید و جزئیات ورود به سیستم ایمن خود را داشته باشید، می توانید به اطلاعات آنلاین به اکانت خود دسترسی پیدا کنید. این به این معنی است که می توانید وضعیت مالی خود را در هر زمان بررسی کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

استفاده از نرم افزارحسابداری در هر مؤسسه تجاری ضروری است. صاحبان مشاغل و مدیران برای اطمینان از تصمیم گیری صحیح برای تجارت خود، نیاز به اطلاعات مالی جمع بندی شده و منظم دارند. فرآیند حسابداری، وقت گیر و سخت است و در صورتی که به صورت دقیق و سریع انجام نشود ممکن است برای شرکت هزینه های سنگینی در پی داشته باشد.

نرم افزارها و خدمات حسابداری آنلاین، فرآیند حسابداری را آسانتر و ارزانتر کرده اند. مجموعه ای از خدمات برخط موجب می شود تا فرایند حسابداری بصورت آنلاین و بدون کاغذ و حتی کاملاً خودکار انجام شود! این فقط می تواند به معنای یک چیز باشد! بله صرفه جویی در زمان و هزینه های حسابداری. در ادامه مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری ابری را ذکر می کنیم:

  • دسترسی آنلاین
  • ذخیره آنلاین حساب ها بدون استفاده از کاغذ
  • کاربر پسند بودن
  • پشتیبانی فنی آنلاین

نرم افزار آنلاین تمام تراکنش ها و داده ها را بر روی یک سیستم از راه دور ذخیره می کند به این معنی که در صورت خراب شدن سیستم های رایانه ای تجاری، دیگر جای نگرانی وجود ندارد. از این گذشته، این سیستم همچنین نسخه الکترونیکی اسناد شما را ذخیره می کند. با استفاده از خدمات حسابداری آنلاین در هزینه و فضای ذخیره سازی شما صرفه جویی می شود. علاوه بر این دیگر به یک سرور یا رایانه بزرگ نیاز ندارید تا نسخه های پشتیبان گیری از نرم افزار حسابداری را ذخیره کنید و در هزینه های IT شما صرفه جویی می شود.

آیا استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین خوب است؟

اگر می خواهید از یک سیستم قابل دسترس و کارآمد برای انجام امور مالی کسب و کار خود استفاده کنید، سیستم حسابداری آنلاین و ابری بهترین گزینه ممکن است. امروزه فناوری حسابداری دستخوش تحولات چشمگیری است. نرم افزار حسابداری ابری یا Cloud جایگزین مناسبی برای روش های قدیمی وهزینه های متداول می باشد. با جدیدترین نسل فناوری، برنامه های ابری از طریق مرورگرهای وب در رایانه های شخصی، تبلت ها و تلفن های هوشمند کار می کنند. حدود 78٪ مشاغل در حال حاضر از خدمات حسابداری آنلاین استفاده می کنند! چند دلیل اصلی وجود دارد که باعث می شود از این نرم افزار ها استفاده شود:

  • ⦁ دسترسی در هر زمان و هر مکان: نرم افزار حسابداری آنلاین به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان به ارقام و اسناد خود دسترسی پیدا کنید. این قابلیت اجازه می دهد تا کارمندان دفاتر از راه دور یا شعبه ها به همان داده ها و همان نسخه نرم افزار دسترسی پیدا کنند. این امر به کار شما انعطاف پذیری بیشتری می بخشد. به این معنی که نیازی به حضور در دفتر ندارید تا بتوانید امور مالی خود را بررسی کنید.
  • ⦁ بدون نیاز به کاغذ: با استفاده از نرم افزار مبتنی بر فضای ابری و آنلاین می توانید فاکتورها، هزینه ها و رسیدها را مستقیماً وارد سیستم کنید و به شما امکان می دهد منابع مالی خود را مشاهده کنید. این امر کمک می کند تا خطای دستی را به حداقل برسانید و به روشی سریعتر و کارآمد تر اقدادم به محاسبات مالی شرکت کنید.
  • ⦁ تهیه نسخه پشتیبان: شما دیگر نیازی به تهیه نسخه پشتیبان از پرونده ها ندارید.

پشتیبانی یک نرم افزار آنلاین مانند نرم افزار حسابداری بسیار مهم است. نرم افزار حسابداری آنلاین به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای همه شرکت ها و فروشگاه ها می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در سیستم آنلاین نیازی به نگرانی نیست زیرا نمایندگان و کارشناسان خدمات آنلاین آماده هستند تا از طریق فرآیند فنی کاربر را راهنمایی کنند. همچنین برای حل مشکل می توانید با پشتیبانی وب سایت تماس بگیرید.

بهترین روش برای مشاغل کوچک استفاده از خدمات حسابداری آنلاین می باشد. نرم افزار حسابداری آنلاین این امکان را فراهم می آورد که خیلی سریع به داده ها و اسناد دسترسی داشته باشید.

نرم افزار حسابداری ابری چیست؟

نرم افزار حسابداری Cloud دقیقاً مانند سایر نرم افزارهای حسابداری است. با این تفاوت که داده ها در سرورهای از راه دور و خارجی ذخیره می شوند. هنگامی که کاربران با داده ها در نرم افزار حسابداری ابری ارتباط برقرار می کنند، داده ها پردازش می شوند و بلافاصله ذخیره می شوند.

هنگام استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین و ابری، کاربران می توانند از هر مکان با اتصال اینترنتی به داده ها دسترسی پیدا کنند. نقطه ضعف اصلی ذخیره سازی به صورت ابری در مقابل روش های سنتی این است که فقط با اتصال به اینترنت کار می کند. اگرچه، اکثر شرکت ها دسترسی به اینترنت را فراهم می کنند، اما مکان ها و زمان هایی وجود دارد که این امر امکان پذیر نیست!خدمات نرم افزار حسابداری آنلاین به طور معمول روشی ایمن تر را برای ذخیره داده نسبت به نرم افزار حسابداری سنتی ارائه می دهد. سرورهای از راه دور دارای پروتکل های امنیتی قوی هستند.

فهرست مطالب

صفر تا صد تحریر دفاتر قانونی

صفر تا صد دفاتر تحریر دفاتر قانونی بهتر است در ابتدا توضیح، بدهیم که دفاتر قانونی چیست. طبق قانون مسبب، شرکت های حقوقی باید تمام

Read More »
انتخاب بهترین مشاور مالیاتی اصفهان

انتخاب بهترین مشاور مالیاتی اصفهان برای تنظیم اظهارنامه اگر می خواهید بهترین مشاور مالیاتی اصفهان را جهت تنظیم اظهارنامه مالیاتی انتخاب کنید باید تخصص مشاور

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *