مدیر موفق چگونه عمل میکند؟

مدیر موفق چگونه عمل میکند؟

شاید به نظر برسد مدیریت یک کار پر دردسرهست. با وجود بزرگی کار باید بگم مدیریت بیشتر شبیه یک هنر و مهارت است. که یک مدیر موفق و کار بلد با رعایت کردن یک سری نکات ریز و ساده میتواند یک مجموعه را به سادگی مدیریت ، پیشنهاد می کنیم نرم افزار حسابداری جمع را تهیه کنید کند.ما در اینجا به رازهای ساده و کاربردی مدیریت خوب اشاره میکنیم.

شش عامل مهم برای تبدیل شدن به یک مدیر موفق.

1.یک مدیر باهوش باید بداند به کارمندان خود به عنوان یک ابزار برای رسیدن به هدف هایش نگاه نکند. بلکه باید آن ها را سرمایه هایی بداند که بدون وجود آنها پیشرفت مجموعه اش غیر ممکن است.پس باید ارزش بالایی برای آنها قائل باشد و هر چند وقت یک بار برای اینکه سختی کار رو برای آنها کم کند، امتیازاتی برای آنها بگذارند.حق مسکن، سنوات، حق اولاد، عیدی و پاداش را فراموش نکنید.

2. یک مدیر موفق مدیری است، که در کنار کارمندان و هم پای آنها کار کند تا در امور ریز جریانات کار قرار بگیرد.

3.یکی از رازها ی یک مدیر موفق استخدام یک حسابدار کار بلد و مورد اطمینان است. یک مدیر آگاه میداند با استخدام یک حسابدار خوب میتواند نصف راه موفقیت را طی کند. بنابراین داشتن یک حسابدار مورد اطمینان میتواند نقش بسیار مهمی در موفقیت شما داشته باشد.

4. نکته بعدی اینکه از قدرت ارتباطی بالایی برخوردار باشید. این یک مهارت ذاتی است. که راحت بتوانیم با کارمندان ارتباط بگیریم و بتوانیم نظرات و پیشنهادات کاربردی آنها رو در کار به کار ببریم. این راز علاوه بر صمیمیت باعث وفاداری کارمند شما نیز میشود.

5. راز بعدی اینکه گاهی به کارمندان مرخصی بدهید. یا در کنار هم به یک تور تفریحی با خانواده بروید..این کار باعث میشود حس صمیمیت برقرار شود و بیشتر با روحیات و سلیقه های یکدیگر آشنا میشوید.

6.یکی دیگر از رازهای خوب و کلیدی یک مدیر موفق اینکه، انتقاد پذیر باشد. با کارمند خود صادق باشد.اهل مطالعه و به روز باشد.خوش اخلاق و شوخ طبع باشد. اما در کار جدیت را رعایت کند

یک مدیر و رهبر خوب در طی روز باید چه فعالیت هایی انجام دهد؟

همه مدیرانی که آوازه آنها در موفقیت پیچیده است کسانی هستند که از یک سری قوانین دقیق پیروی میکنند ،آنها قدر خواب خوب را میدانند،صبح زود بیدار میشوند، به سلامت خود اهمییت میدهند. د رمورد پول خو د هوشمندانه عمل میکنند.تعطیلات و یک کتاب خوب را از یاد نمیبرند. زمان کار را به روال روزانه موکول کرده و د رزمانی که با خانواده هستند، از کار و دغدغه های آن فارغ میشوند.این عادات ساده روزانه را از یاد نبرید.

یک رهبر موفق از چه کلماتی استفاده میکند.

همیشه از فکر کارکنان خود نهایت استفاده راببرید ، یادتان باشد آنها یک منبع پایان ناپذیر از ایده هستند.
هر کارمندی علاقه دارد اعتماد رئیس خود را جلب کند، پس این حس را به آنها بدهید.
گهگاهی اگر مشکلی در کار رخ داد، که کاری از دست کارمند شما بر نمیاید از کلمه تقصیر تو نیست استفاده کنید.
از کلمات کلیدی به شما افتخار میکنم ، لطفا و ممنونم غافل نشوید.
کارکنان خوب شما با ارزش ترین دارایی شما هستند، پس همیشه برای آنها وقت بگذارید.
هیچ کس کامل و بی نقص نیست پس گاهی از اشتباهاتی که مرتکب میشوند و برای جبران آنها تلاش میکنند بگذرید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *