مشاوره مالیاتی و دادرسی مالیاتی

مشاوره مالیاتی و دادرسی از حسابداری جمع

مشاوره مالیاتی

 

امروزه ایجاد یک گزارش مالی و ارائه آن به سازمان مالیاتی یکی از دغدغه­ های بزرگ شرکت­ ها محسوب می­شود. بخشنامه­ های متعدد مالیاتی، قوانین سخت و پیچیده و همچنین تعارض در قوانین و نحوه محاسبه مالیات را بخصوص برای شرکت­ های بزرگ و شرکت­ های سهامی عام و خاص را بسیار پیچیده کرده است.

هلدینگ حسابداری جمع  با تکیه بر تجربه خود در مشاوره مالیاتی تهران و همچنین استفاده از روش ­ها و فناوری­ های پیشرفته، از جمله نرم افزار حسابداری جمع به شرکت­ ها در انجام معاملات مالیاتی از جمله رعایت مقررات قانونی، گزارش­ دهی و مدیریت ریسک مرتبط با انواع بدهی ­های مالیاتی کمک می­کند.

 

چرا به مشاوره مالیاتی نیاز داریم؟

 

تأثیر مالیات، بر درآمد شرکت­ ها غیرقابل انکار است. تصمیماتی که شرکت ­ها دائماً می­گیرند تأثیر مالیاتی دارند و بر کسی پوشیده نیست که مالیات ها و مدیریت موثر آنها برای دوام یک شرکت و یا تصمیم مالی در شرکت اساسی است. بنابراین تجزیه و تحلیل مالیات نقش اساسی در مدیریت کسب و کار دارد. مشاور مالیاتی خود را شرکای استراتژیک سازمان می­دانند و با تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی از تمام توان خود مناسب­ ترین شرایط برای یک شرکت را توصیه می­کنند.

از این رو ارتباط با یک مشاور مالیاتی تهران با تجربه کمک می­کند تا از مشکلات احتمالی در اجرای قانون جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ ادعایی از مقامات نظارتی وجود ندارد. همچنین با استفاده از مشاور مالیاتی می توانید به طور صحیح حسابداری مالیات را سازماندهی کنید. مسائل مرتبط با اظهارنامه و ارائه گزارش های مالیاتی را انجام دهید و از معافیت های مالیاتی بهره مند شوید.

 

مشاور مالیاتی حرفه‌ای چه ویژگی دارد؟

 

مشاور مالیاتی حرفه ­ای متخصصان مالی بسیار ماهر با تحصیلات تخصصی عالی هستند که در کاهش بار مالیاتی بنگاه­ ها تاثیر گذارند. این افراد آشنایی کامل به مباحث مالیاتی، حسابداری مالیاتی، ممیزی مالیاتی، ارائه اظهارنامه مالیاتی، دانش حسابداری و حسابرسی دارند. ویژگی­ های مشاور مالیاتی حرفه­ ای را می­توان به صورت زیر شمرد:

  • توانایی سازماندهی شایسته مالیات و حسابداری
  • تفسیر دقیق قوانین مالیاتی و مشاوره آن به مشتریان
  • توانایی اطمینان از انطباق قانونی در پرداخت مالیات
  • توانایی پیدا کردن و حذف اشتباهات در گزارش­ های مالی
  • مدیریت روابط با مقامات نظارتی
  • توانایی تجزیه و تحلیل صورت­های مالی و اظهارنامه مالیاتی
  • توانایی پیش بینی پرداخت­ های مالیاتی
  • توانایی بالا در تنظیم و نوشتن لوایح قانونی
  • توانایی ارائه خدمات به منظور کاهش تعهدات مالیاتی سازمان
  • توانایی تحقیق در مورد قوانین و مقررات مالیاتی
  • آگاهی از بروزرسانی قوانین مالیاتی در کشور

 

مشاوره مالیاتی تلفنی

 

اظهارنامه مالیاتی و فراخوان پرداخت مالیات یکی از دلایلی است که شرکت ­ها به منظور امور مالیاتی خود به مشاوران مالیاتی مراجعه می­کنند. امروزه با افزایش ارتباطات، مشاوران امور مالیاتی به صورت غیرحضوری یعنی به صورت آنلاین و تلفنی در کوتاه­ترین زمان ممکن خدمات مشاوره مالیاتی ارائه می دهند.

در همین راستا شرکت حسابداری جمع خدمات رایگان مشاوره مالیاتی ارائه می کند. افراد می­توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی از مشاوره مالیاتی رایگان برخوردار شوند. در موسسه حسابداری جمع بهترین کارشناس مالیاتی تهران در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را بر اساس قوانین مالیاتی می دهد.

 

مشاوره رایگان امور مالیاتی

 

قوانین مالیاتی هر چند در ظاهر ساده به نظر می­رسند اما پیچیدگی­ های خاصی دارند که برای پی بردن به آن و لحاظ منافع شخص یا شرکت به سواد حقوقی و تخصصی بالایی در این زمینه نیاز است. از این رو افراد برای جلوگیری از تحمیل هزینه­ های مالیاتی از مشاوره مالی و مالیاتی استفاده می­کنند. بعضا بعضی شرکت­های حسابداری من جمله شرکت حسابدار جمع خدمات مشاوره رایگان امور مالیاتی انجام می­دهد. شما می‌توانید برای کسب اطلاع و حل مشکلات مالیاتی خود با تلفن پشتیبانی مالیات در شرکت تماس بگیرید و رفع مشکل کنید.

 

تفاوت مشاوره مالی با مالیاتی

 

مشاور مالی نقش کنترل و  اداره کردن درآمدها و هزینه­ ها و در مجموع منابع و مصارف سازمان را بر عهده دارد. یک مشاور مالی سعی می­کند با بررسی منابع و مصارف و کنترل هزینه­ ها و درآمدهای شرکت سود یک شرکت را به حداکثر برساند و ضرر و زیان شرکت را به پایین سطح ممکن کاهش دهد. یک مشاور مالیاتی باید شخصی خبره در مسائل حقوقی به خصوص مسائل حقوقی مرتبط به مالیات باشد و در عین حال به حسابداری تسلط کامل داشته باشد تا به بهترین شکل مطالبات شرکت­ ها را به انجام برساند.

 

تلفن پشتیبانی مالیات

 

گاهی اوقات شرکت­ ها به دلیل عدم اطلاع دقیق از قوانین مالیاتی و مسائل مرتبط با مالیات با چالش­ های مالیاتی دست و پنجه نرم می­کنند و برای حل آنها به مشاوره مالیاتی تلفنی مراجعه می کنند. شرکت حسابداری جمع  این امکان را فراهم کرده است که به صورت آنلاین و تلفنی پاسخگوی نیازها و سوالات و رفع مشکلات مالیاتی افراد باشند. برای این منظور می­توانید با تلفن پشتیبانی مالیات تماس بگیرید و راهنمایی­ های لازم در این زمینه را کسب کنید.

 

هزینه مشاوره مالیاتی تلفنی؟

 

هزینه مشاوره مالیاتی به عوامل مختلف از قبیل ابعاد سازمان، نوع کسب و کار و مساله ی مالیاتی بستگی دارد. به همین دلیل هزینه مشاوره مالیاتی نرخی ثابت و یکسان نیست و عامل های زیادی بر روی آن تاثیرگذارند. با توجه به اهمیت پرونده های مالیاتی و یا شهری که در آن زندگی می کنید هزینه مشاوره مالیاتی تلفنی متفاوت است. هزینه مشاوره مالیاتی در شرکت ما متفاوت بوده و بعضاً خدمات مشاوره مالیاتی رایگان نیز ارائه می کنیم. شما میتوانید برای اطلاع از نرخ مشاوره مالیاتی تلفنی و حضوری و انلاین با ما تماس بگیرید.

 

نحوه ارائه مشاوره برای شهرستان­ ها

 

امروزه با پیشرفت ارتباطات و افزایش دسترسی افراد به اینترنت و موبایل امکان دسترسی افراد به مشاوران خبره مالیاتی افزایش یافته است. اغلب مشاوران مالیاتی این امکان را فراهم کرده اند که به صورت آنلاین و تلفنی پاسخگوی نیازها و سوالات و رفع مشکلات مالیاتی افراد باشند. از این رو نحوه ارائه مشاوره برای شهرستان­ ها خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین و تلفنی است. برای این منظور می توانید با تلفن پشتیبانی مالیات تماس بگیرید و راهنمایی­ های لازم در این زمینه را کسب کنید.

 

تفاوت مشاوره مالیاتی و مالی ؟

 

هرچند در همه جا نام مشاور مالی و مالیاتی با هم اورده می­شود و شرکت­ ها انتظار دارند یک مشاور مالی دانش کامل در حوزه حقوقی و مالیاتی شرکت­ ها داشته باشد. اما همیشه اینطور نیست. زیرا مشاور مالیاتی یک شخص با تجربه و متخصص در حوزه مالی و حسابداری است که علاوه بر تسلط بر دانش حسابداری و حسابرسی تسلط کامل بر قوانین مالیاتی داشته است به طوری که چالش­ های مالیاتی که شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می­کنند را ساماندهی می­کند و از ورود بار مالیاتی به شرکت جلوگیری می­کند.

مشاور مالی نقش کنترل و  اداره کردن درآمدها و هزینه­ ها و در مجموع منابع و مصارف سازمان را بر عهده دارد. یک مشاور مالی سعی می­کند با بررسی منابع و مصارف و کنترل هزینه­ ها و درآمدهای شرکت سود یک شرکت را به حداکثر برساند و ضرر و زیان شرکت را به پایین سطح ممکن کاهش دهد.

 

 

فهرست مطالب

مراحل حسابداری یک شرکت تولیدی

مراحل حسابداری یک شرکت تولیدی حسابداری شرکت های تولیدی چگونه است؟ مانند همه مشاغل، یک شرکت تولیدی از دنباله ای وقایع موسوم به چرخه حسابداری

Read More »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *