نرم افزار حسابداری شرکتی

نرم افزار حسابداری شرکتی رایگان

نرم افزار حسابداری شرکتی 100 درصد رایگان همین الان ثبت نام کنید و استفاده کنید. شرکت نرم افزار حسابداری جمع نرم بصورت کاملا رایگان نرم افزار حسابداری آنلاین در اختیار شما میزاره برای استفاده فقط کافی گزینه ورود بزنید.

  سیستم حسابداری هر شرکت یکی از مهمترین بخش­ ها در هر کسب و کار محسوب می­شود. شرکت­ ها برای مدیریت سیستم حسابداری خود از نرم افزار حسابداری شرکتی استفاده می­ کنند. این  نرم افزار حسابداری  در صورتی که مناسب انتخاب شود با مدیریت دقیق هزینه­ ها و درآمدهای یک شرکت موجب سودآوری شرکت خواهد شد. در یک نرم افزار شرکتی اطلاعاتی از قبیل صدور فاکتور، سیستم حقوق و دستمزد، عملیات انبارگردانی و انبارداری، مدیریت منابع و مدیریت پروژه ­ها ثبت و نگهداری می­شود. نرم افزار حسابداری شرکتی باید بتواند پاسخگوی نیازهای متفاوت شرکت‌ها در انجام امور مالی و حسابداری باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید نرم افزار حسابداری شرکتی، قیمت و ویژگی­ ها و مزایای نرم افزار حسابدارس شرکتی در ادامه با ما همراه باشید.  

خرید نرم افزار حسابداری شرکتی

  به طور کلی بر اساس قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران هر واحد حسابداری در هر شرکتی وظیفه دارد که پس از تجزیه و تحلیل اسناد و رویدادهای مالی سازمان، آن­ها را در قالب سند حسابداری به ثبت برساند تا با توجه به قوانین کشور مشمول مالیات شود. بنابراین الزامی است که شرکت­ ها گزارش­ های مالی خود را ثبت کنند. لذا با خرید نرم افزار حسابداری شرکتی بسیاری از فرآیندهای حسابداری که برای شرکت ها کارآمد هستند را می­توان در زمان کوتاهی انجام داد. در ساده ­ترین نرم افزار حسابداری شرکتی، اسناد حسابداری به ثبت می­رسند و به واسطه ­ی آنها امکان تهیه گزارش دفتر روزنامه و اطلاعات سرفصل حساب ­ها و گزارش­ های دفتر کل و معین در اختیار افراد قرار میگیرد. شما می­توانید سفارشات خود را با یک کلیک فاکتور کنید. شما می­توانید حساب ­های مشتریان، فروشندگان و تامین کنندگان خود را مدیریت و حقوق و دستمزد پرسنل خود را پیگیری و پرداخت کنید. همچنین در نرم افزارهای پیشرفته حسابداری شرکتی نیز رویدادهای هر بخش شامل حقوق و دستمزد، خزانه داری، فروش و انبار در ماژول مربوطه ثبت و در قالب سند حسابداری اطلاعات حساب­ ها به روز می­شوند.   نرم افزار حسابداری شرکتی از حسابداری جمع  

قیمت برنامه حسابداری شرکتی

  قیمت برنامه حسابداری شرکتی در شرکت­ های مختلف ارائه کننده نرم افزارهای حسابداری متفاوت است. دلیل این اختلاف قیمت محیط و ماژول­ های نرم افزار حسابداری شرکتی، خدماتی که ارائه می­دهند و همچنین اعتبار، امنیت داده­ ها و برند شرکت است. شرکت­ هایی که دارای تجربه و سابقه توسعه نرم افزارهای مالی هستند دارای قیمت­ های بالاتری می باشند. اغلب نرم افزارهای حسابداری شرکتی که برای شرکت های بزرگ ارائه می­شوند دارای قیمت بیشتری نسبت به نرم افزارهای ساده ­تر هستند. نرم افزار حسابداری شرکتی اگر انعطاف پذیر باشند و در سیستم­ های مختلف قابل نصب و پشتیبانی باشند دارای قیمت بیشتری خواهند بود.  

ویژگی نرم افزار حسابداری شرکتی

  هر نرم افزار حسابداری که در بازار عرضه می­شود دارای ویژگی­ هایی است و متناسب با نیازهای کسب و کارهای مختلف طراحی شده اند. ویژگی نرم افزار حسابداری شرکتی را می­توان به صورت زیر شمرد:
  • نرم افزار حسابداری شرکتی باید کاربر پسند باشد و در عین سادگی به راحتی اجرا شود.
  • ثبت اطلاعات و دریافت گزارشات در نرم افزار حسابداری باید به سرعت انجام شود.
  • قابلیت چند کاربری داشته باشد.
  • نرم افزار حسابداری شرکتی باید برای انواع شرکت ­ها از قبیل بازرگانی، خدماتی، تولیدی مناسب باشد.
  • یکی از ویژگی های مهم نرم افزار حسابداری شرکتی جامع و یک پارچه باشد. به عبارتی در ماژول­ های حسابداری نباید کم و کسری وجود داشته باشد و قابلیت ادغام با افزونه­ های مختلف را داشته باشد.
  • نرم افزار حسابداری شرکتی باید انعطاف پذیر باشد و قابلیت نصب بر انواع سیستم­ ها را داشته باشد.
  • گزارش­ های مالی را به شکل نمودار و جدول ارائه دهد.
  • باید دارای پشتیبانی خوب و دقیق باشد و مشکلات کاربران را برطرف کنند و پاسخگو باشند.
  • پشتیبانی شرکت ارائه دهنده خدمت باید در تمامی سال در دسترس و پاسخگو باشند
  • قابلیت بروزرسانی داشته باشد.
  • قابلیت پشتیبان­ گیری داشته باشد.
  • نرم افزار حسابداری شرکتی باید دارای امنیت بالا باشد و از اطلاعات محافظت کند.
  • با توجه به خدماتی که ارائه می دهد قیمت مناسبی داشته باشد.
  • قابلیت انتقال اطلاعات از سایر نرم افزارها را داشته باشد.
  • شرکت ارائه دهنده نرم افزار دارای سابقه ­ی خوب، معتبر و شناخته شده باشد.
  ویژگی نرم افزار حسابداری شرکتی از حسابداری جمع  

نرم افزار حسابداری تولیدی شرکتی

  تغییر قوانین، گستردگی بازارها و روند تغییرات فرآیندهای مالی و تنوع در آن سبب شده است که روند حسابداری در شرکت­ ها تخصصی ­تر و پیچیده شود. با توجه به تفاوت در فرآیند حسابداری در شرکت­ های تولیدی ارائه نرم افزار حسابداری تولیدی شرکتی برای شرکت ­های تولیدی و صنعتی فراهم شده است. شرکت ­های ارائه دهنده نرم افزارهای مالی به طور اختصاصی برای شرکت­ های تولیدی و صنعتی چه در مقیاس کوچک باشند چه بزرگ، نرم افزارهای حسابداری تولیدی شرکتی ارائه داده­اند. محاسبه بهای تمام شده کالای ساخته شده، مدیریت تولید و ثبت منابع و مصارف شرکت­ ها از ویژگی ­های بارز نرم افزار حسابداری تولیدی، شرکتی محسوب می­شوند.  

نرم افزار حسابداری شرکتی ساده و حرفه ای

  به طور کلی در بین شرکت­ های ارائه دهنده نرم افزار حسابداری شرکتی این رقابت وجود دارد که کاربران به نرم افزار حسابداری شرکتی ساده و حرفه­ ای دسترسی پیدا کنند. از این رو قابلیت بروزرسانی نرم افزارها این مزیت را پوشش می­دهد که مطابق با تغییر قوانین و پیشرفت علم و تکنولوژی کاربران نرم افزارها را بروزرسانی کنند. در سال­ های اخیر شرکت­ های تولید کننده نرم افزارهای حسابداری شرکتی برای راحتی کاربران به همراه نسخه سخت افزاری نرم افزار، نسخه اندروید و نرم افزار حسابداری شرکتی تحت وب را به مشتریان ارائه می­کنند. نرم افزارهای حسابداری شرکت آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم می کنند که در هر زمان و مکان به سیستم دسترسی داشته باشند.   مزایای نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان از حسابداری جمع  

مزایای نرم افزار حسابداری شرکتی ارزان

  مهم­ترین مزایای نرم افزار حسابداری شرکتی ارازان عبارتند از:
  • گزارش­ های مالی را به صورت نمودار و جدول ارائه می­دهد.
  • قابلیت چند کاربری دارند.
  • نسخه پشتیبان دارند.
  • قابلیت تعیین سطح دسترسی برای کاربران مختلف دارند. این قابلیت برای نرم افزار حسابداری چند شرکتی واضح ­تر است.
  • امکان نگهداری اطلاعات چندین شرکت را فراهم می­کند.
  • امکان مستندسازی انواع گزارشات مالی را فراهم می­کند.
  • امکان شخصی سازی به کاربران می­دهد.
  • امکان ویرایش فاکتور در نرم افزار وجود دارد.
 

نرم افزار حسابداری شرکتی برای چه کسب و کارهایی مورد نیاز است؟

  نرم افزار حسابداری شرکتی با توجه به کاربری مختلف شرکت به دسته ­های مختلفی طبقه ­بندی می­شوند:  
  • نرم افزار حسابداری شرکت ­های بازرگانی
فعالیت­های مالی شرکت بازرگانی دارای گستردگی زیادی است و در صورت عدم مدیریت صحیح برای صاحبان شرکت­ های بازرگانی مشکل ساز خواهد شد. نرم افزار حسابداری شرکت­ های بازرگانی با ثبت اطلاعات مالی از انبارداری تا فروش و یکپارچه­ سازی آن روند فعالیت­ های مالی شرکت­ های بازرگانی را تسهیل می­بخشد.  
  • نرم افزار حسابداری شرکت­ های خدماتی
روند رشد شرکت های خدماتی در کشور بسیار بالا بوده است و ارائه نرم افزار حسابداری اختصاصی برای شرکت­ های خدماتی بسیار کارا بوده است. نرم افزار حسابداری خدماتی با تسهیل در روند ثبت فاکتورها و حقوق و دستمزد کارگران و هزینه­ های اصلی و جانبی شرکت توانسته­ اند در بهبود شرایط مالی شرکت ­­های خدماتی تاثیرگذار باشند.  
  • نرم افزارهای حسابداری شرکت­ های تولیدی
یکی از پر اهمیت ­ترین نرم افزارهای حسابداری شرکتی، نرم افزار حسابداری تولیدی  است که برای صنایع بزرگ و کوچک قابل استفاده است. نرم افزار حسابداری شرکت­ های تولیدی محاسبه بهای تمام شده کالای ساخته شده، منابع و مصارف شرکت­ ها و انبارداری را برای تولیدکنندگان تسهیل می­کند.  
  • نرم افزار حسابداری شرکت­ های پیمانکاری
شرکت­ های پیمانکاری به دلیل اینکه به صورت پروژه­ای فعالیت می­کنند در بخش حسابداری با مشکلات فراوانی روبه رو هستند. نرم افزار حسابداری پیمانکاری با تنظیم پروژه ­ها و نظم و انضباط دادن به آنها در مدیریت درآمد و هزینه ­های شرکت تاثیرگذار می­باشند.  
  • نرم افزار حسابداری چندشرکتی
همانگونه که از اسم این نرم افزار پیدا است از نرم افزار حسابداری چندشرکتی برای مدیریت چند شرکت می­توان استفاده کرد. این نرم افزار برای تمامی شرکت­ ها کاربرد دارد و مدیریت مالی شرکت ها را تسهیل می­بخشد.   نرم افزار حسابداری شرکتی برای چه کسب و کارهایی مورد نیاز است؟  

پشتیبان­ گیری از نرم افزار حسابداری شرکتی چند روز یکبار و به چه صورت است؟

  بکاپ (Backup) یا پشتیبان­ گیری در نرم افزار حسابداری شرکتی یکی از امور مهم در نگهداری اطلاعات حسابداری به شمار می ­آید. زیرا اگر به دلایلی از قبیل سوختن سیستم کامپیوتر اطلاعات نرم افزار حسابداری شما از بین برود در صورتی که از اطلاعات نرم افزار حسابداری شرکتی پشتیبان تهیه کرده باشید براحتی می توانید اطلاعات را بازگردانی نمایید. در اغلب نرم افزارهای حسابداری شرکتی پشتیبان­ گیری به طور اتوماتیک و دستی امکان پذیر است. همچنین تا سه ماه پس از پایان اشتراک اطلاعات شرکت ­ها نگهداری می­شود.  

مزایای خرید نرم افزار حسابداری شرکتی

  نرم افزارهای حسابداری شرکتی به انواع و اقسام شرکت ­ها خدمات مالی ارائه می­کنند و مناسب اغلب شرکت­ ها می باشند. این نرم افزارها در وقت و هزینه شرکت­ ها صرفه جویی کرده و در مدیریت امور مالی شرکت­ها تاثیرگذار هستند. به هر حال در هر فعالیتی که باشید به خرید نرم افزار حسابداری شرکتی نیازمندید. مزایای خرید نرم افزار حسابداری شرکتی را می­توان به صورت زیر شمرد:
  • اطلاعات مالی شرکت ­ها براحتی ثبت و به صورت جامع نگهداری می­شود.
  • تجزیه و تحلیل اطلاعات در نرم افزارهای حسابداری به راحتی انجام می­شود.
  • با استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی می­توان چند شرکت را به صورت مجزا مدیریت کرد. همچنین با استفاده از آن می­توان پروژه­ های مختلف حسابداری را کنترل کرد.
  • با استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی می­توان به طور منظم و دقیق گزارش تهیه کرد.
  • نرم افزار حسابداری شرکتی برای شرکت­ های کوچک و بزرگ مناسب است.
  • قابلیت ورودی و خروجی اطلاعات به اکسل را دارا می­باشند.
  • با استفاده از نرم افزارهای حسابداری براحتی می­توان اسناد مالی را آرشیو در زمان مناسب استفاده کرد.